hur har man magen till?


jag hade börjat längta, tro det eller ej men längta till hösten och vintern.
De som har dragit mest har ju självklart varit -
Jason Mraz stockholm 27 september
Harry potter och halv blodsprinsen 17 november

men, jesper som alltid läser aftonbladet på internet skrev till mig precis och länkade:
http://www.aftonbladet.se/nojesliv/film/article3104522.ab

där det står 

"Dåliga nyheter för alla Sveriges mugglare.

Det blir ingen ny Harry Potter-film i år"

tror det berodde på något om strejken och att även dom hade kännt. Så Warners vd, Alan Horn sa till Hollywood Reporter att det var den bästa strategin eller något sådant dum!
men varför varför varför jag menar filmen är väl så gott som klar hur har man då mage att skjuta upp den så som jag och alla andra harry potter diggare har väntat.

Jag och louie hade redan bestämt oss för vipp och allt va de nu heter....................

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0