panik, panik, panik.

Panik panik panik, varenda dag under de senaste två månaderna har jag om någon nämnde skolan tänk, långt kvar. men det är verkligen lika dant varje år efter slutet av varje sommarlov sitter man där en vecka eller bara några dagar innan man börjar skolan och tänker, nu börjar det igen.
Det är så mycket som jag inte har fått gjort jag har hela tiden tänkt jag har gooood tid på mig men chi fick jag nu sitter man här och sommarlovet går mot sitt slut. de värsta är att detta kan vara det sista riktiga sommarlovet jag har för sen går man ut skolan om mindre än ett år ska jag få känna känslan som spredsig på fässberg innan vi slutade den där härliga känslan, studenten.

Men längtar jag verkligen dit? jag kan inte ljuga och inte säga att jag är grovt orolig om hur allt kommer till att bli, jusst nu har jag verkligen inte ens en aning om jag ska plugga/åka iväg eller vad i sjutton gubbar jag nu ska göra, jag har inga framtidsplaner!

GAH!
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------

ut på en tänkar promminadis nu vill jag lova, tänka jag skall, sen bär det av till sötnosen min! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0