Tidilididididii

om exakt en månad befinner sig jag rebecca och min tokiga vän Lovisa inte mindre än i stockholm, mycket kul!

Idag började vi en lektion som jag mycket efterlängtat väntat på Filosofin, jag vet inte varför han säger att de tydligen är ett mycket svårt ämne. Men jag menar det är klart att det är svårt med ett ämne där det finns tusentals frågor men inga svar klurigt kommer det till att bli men jag ser fram emot det mycket.
Vad är meningen med livet? det är en av de största frågorna och vem kan svara på det? egentligen när jag sitter med en vän brukar jag få panik efter ett tag för man sitter och diskuterar, man tycker att man kommer fram till vettiga svar men det gör man verkligen inte. En annan fråga är också om allt redan är förutbestämmt sedan lång lång lång lång låååång tid tillbaka? men det tycker jag själv bara är bullshit. Förlåt men jag tror att varje handling man gör är en väg åt ett annat håll.

nu ska jag däremot sätta mig med en annan mycket dum uppgift vi fick i svenska och engelska, skriva refferat först på svenska och därefter översätta artiklen handlar om två snubbar som har olika teorier på hur vårt språk fungerar och att vissa inte kan prata med ett mer utvidgat språk osv. mkt knepigt, men den nya rebecca ska nu pausa sex and the city som jag nu sitter och kollar på och välja upp ett tomt dokument på min lilla dator och börja skriva.


.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0