:)

de finns stunder då livet bara leker, då allt känns fint och fridfröjt just nu är jag i en sådan tid.
de regnar ute och jag borde egentligen sitta här och vara helt deprimerad, för jag menar det är en vanlig reaktion på ösregn, men även där hitta jag något vårt äpple träd föll precis och jag bara skratta.

helgen har vart en av de mysigaste, ifredags på dagen träffade jag och nelly nämnligen Louie och svea i mölndal, min hund ville bara leka med svea men saken är den att tydligen är min hund redan mkt större än lilla svea så deet blev ju som det blev men jag tror jag redan såg banden knytas emellan dom.


(svea till vänster, Nelly till höger )


Så började ialla fall min mysiga helg, till att börja med bjöd min vän på pizza den gammla vanliga "smyg-thaiien" därefter bar de av till hemköp för att inte göra något annat än att hämta VÅRA alldeles egna biljetter till Jason mraz i stockholm!
Det är jag och min käraste vän Lovisa "louie" Gustafsson som ska dit.

  

Därefter följde kvällen av att vi drog till jesper och hade mycket trevligt en kväll fylld av drinkar, sång och dans osv.
En bild säger mer än tusen år -

      

Nu ska jag ut och promenera lite med min mini sötnows nelly ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0