25 juli

Idag är ingen vanlig dag för de är min födelsedag hurra hurra för mig!

Vaknade imorse av fin sång av familjen när dom halv nio sjung ja må hon leva för mig, och lill snutten kom och gosade med mig medans jag uppnade mitt paket.
Hade mina föraningar om vad de skulle vara faktiskt lite tråkigt om jag ska vara ärrlig för de är ju det som ska vara spännande när man fyller år att man inte ritkigt skall veta vad man ska få, men iaf glad blev jag för de va min efterlängtade nya data som låg där i mitt knä när jag med hjälp av Nelly öppnad de stora paketet.

Nu sitter jag här och pillar me datorn, himlans kul att fixa i ordning allt må jag säga, snart ska jag ta mig an allt städandes och hjälpa mamma med maten för gästerna kommer klockan fem, hyffsat stressigt.
ne vår lilla hårboll ska jag nu ta ut på en liten kissetur

trevlig rebeccas födelsedags dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0