ingenting speciellt

sitter här framför datorn, har precis ätit mkt uppskattad mat nämnligen kyckling, potatisklyftor och tzatsiki!
satt förenstund sen och kollade lite på youtube då jag valde att lyssna på vår alla älskade Jason mraz.
fick bara en känsla av att jag skulle kolla om han hade någon spännande turne på g och ja! om jag blev glad!

27 september är Jason här i sverige och ska uppträda på arenan i Stockholm, där jag och min kära vännina
Lovisa gustafsson ska befinna oss! räkna med det.

Annars har jag inte haft för mig så vidare mkt de senaste dagarna var iof nere med jesper på hans land,
mycket trevligt där kan man filosofera hur mycket man än vill, älskvärt!♥

nedräkningar:
3 dagar kvar till Nelly kommer! vovven min
14 dagar kvar till jag får göra vad jag vill, min 18 dag!

jag har insett att sommaren faktiskt kan vara farlig, träningarna upphör och man blir en riktig slapptask!
men jag har nu insett detta och tar tag i saken. Tyvärr är min  powerwalk kompis inte hemma!
men iaf så ska jag nu ut och ta mej en filosoferar promenad! lungt men effektivt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0