sol!

Eftersom jag igår missade nästan hela förmiddagen då jag inte visste att de var soligt väder bestämmde jag mig för att idag få upp tidigt för att kunna njuta om de nu blir sol! och visst det blev de, gick upp runt halv tio och redan då var solen uppe och stekte så jag kunnde sätta mig på altanen och ta min morron kaffe, mkt uppskattat!

Efter en kaffe stund där ute bestämmde jag mig för att göra ngt nyttigt så jag gick ut på framsidan och rensade ogräs!
och efter slit med det fixade jag musik och dynor och la mig på altanen igen och de är där jag nu ligger.


Nu plingar louie på dörren även om jag sa till henne att komma till baksidan! galet får gå och öppna åt stackarn hon har ändå coca cola med sig till mig!
trevligtsoldag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0