tackar för gårdagen

Igår var min helt första dag som 18åring detta skulle firas, middag hemma hos mig och därefter ut på krogen.
tackar för allt trevligt sälle som kom jag hade mkt trevligt, kanske stundtals inte fullt så trevligt.
jag menar varför finns det sådanna respekt lösa människor uscha och fya, kom från ett annat land är välkommen hem till mig genom en kompis och han beter sig som ett rent svin? nee oförlåtligt. Gillar inte för dräggiga män, eller människor över huvudet taget. Faajn om du är berusad (stolt över fina ordvalet) men dräggiga är fy. Aggressioner ifrån igår!

Annars hade jag en mkt lyckad kväl hemma hos mig och därefter BLVD, lyckat för vår vän mattias också som fick in oss mkt smidigt och även fixade oss en trevlig sittplats.

       



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0