dysterheten

dysterheten blir bara större och större, solen vart är du någonstans?
Här sitter man inomhus, dör framför datan, somnar framför tvn eller någon film.
det är sådant man gör en regnig november dag.
Inte i sommarens dagar, det är då man ligger och pressar vid något hav badar och har bara allmänt trevligt med vännerna.

Idag är inte heller en helt vanlig dag, idag blir Louie 18!!
Så ett stort grattis till dig looouie!!


← GRATTIS! ♥

Kan även passa på att tacka för mkt trevligt kalajjs i lördags, då faktiskt vädret till viss del var på våran sida
Hoppas du blev glad för presenten. Så mycket har jag inte heller skrattat på länge vill jag lova mycket lyckat!


Och nu är det bara en månad och 2 dagar kvar tills en annan speciell dag kommer upp, min födelsedag! ^^
Längtar.

Ne nu ska jag typ lägga mig och dö framför tvn eller någonting!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0