En tanke om lite em ...osv....

..... Sitter här hos louie har precis druckit en kopp te! mycket gott vill jag lova.
Idag är de förberedande, i morron är de Sverige- Ryssland och vi måste vinna jag tycker verkligen detta om vi nu ska ha chanser! Så i morron ska jag upp och hoppa och åka till staden och shoppilera lite, undra vad kan man ju fråga sig det vet jag inte men jag vet vad det är till för!  Sen får det bära hemåt och förbereda inför matchen.

Påtal om matchen Varför alla dessa lansförbrytare? Vi alla här bor i sverige, håll på sverige då och inget annat? jag kan förstå dem som håller på tex sina hemland visst det är lungt men hallå Sverige vi alla bor i så en liten tanke åt de svenska laget tack?


Zlaaaaaatan, en tia för våra svenska hjärtan!
Ta oss till seger!

Louie är ett mysterium hon skulle leta reda på lilla Svea men hon kom aldrig ner till rummet så här sitter jag för mig själv faktikst så för att muntra upp mig lite ska jag kolla på avsnitt 7 i sesång 6 på vännerna och inte vlken del som helst utan där Joey ligger i Chandlers flyttlådor och fnittrar! Äääälskar det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0