Nelly anländer...

Idag är den dag som kunnde vart som vilken som helst men de ska jag lova världen att det var den inte!
Vaknade ytterst tidigt idag av mamma som berättade att dom skulle komma och hämta mig vid halv 11 då familjen skulle sätta sig i bilen och åka ungefär en timmers bilfärd ner till någonstans i falkenberg. Vi skulle kolla på våran lilla flicka vars namn nu troligtvis är Nelly. som många vet har vi i våran familj länge dividerat om en hund men de har vart mycket problematik om vilken eftersom jag ju är allergisk! mamma har sagt att "kolla denna hunden" och blaablabla men jag har inte velat lyssna speciellt mycket eftersom jag så himlans gärna vill ha en hund och då det inte verkat som om någon skulle komma. MEN underverket kom när jag skulle sitta Hundvakt åt Svea louies lilla goboll då mamma blev helt förkrossad när vi hade en liten valp här hemma. dagen efter kom samtalet " vi ska åka och kolla på en liten tik på söndag" glad de vill jag lova att jag blev. Där vart historien. Så idag åkte vi ner och köpte lilla Nelly på riktigt men eftersom hon bara e 6 veckor är de två veckor kvar tills den söta lilla krabbaten anländer till vårat lilla radhus här i mölndal! välkommen!


Nelly                                                                                      Nelly




Nelly och två av hennes bröder!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0