ooooh

Ligger ute i solen nu allt som skall göras i skolan är nu klart, dock har väll allt inte gått som jag tänkt mig med tanke på allt men nu är i alla fall alla prov och inlämningar ÖVER! så jag tänkte mig mm va gott slappa i solen blir de. Men jag ska lova att växthuseffekten den känns av! jag brukar inte ha några problem med att ligga i solen men nu sjutton svettas jag ngt fruktansvärt bara jag lägger mig ner på min lilla filt som jag lagt ut på tomten! jag hade förberett mig med massor av kalle Anka lite saft för att lägga mig där ute och bara slappa totalt. Men de är nästan så att de inte går.
Det är därför jag just nu sitter här och skriver, jag, jag av alla människor måste ta en paus.
jag har fått höra hela helgen hur jag knarkar solen! haha kanske jag gör de men jag älskar den den e min vän! till skillnad ifrån  vissa andra WICTORIA så fuskar jag inte i alla fall!

I helgen har jag vart på Läger, björkö blev det i år igen såsom även för två årsedan Jätte mysigt är de där då vi bor i ett stort fint "hus" nära havet. BADAT har jag också gjort föresten första doppet och det blev i havet! stråålande säger jag bara.. riktigt varmt och gott va de faktiskt! Så jag tackar mina kära karatevänner för en underbart rolig helg med HETA diskusioner!!


För nu ska jag lägga mig i solen igen! kalle anka ropar! :)

       

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0