salem al fakir

Sommarlovet har börjat och liseberg släppte igår in oss med stora armar och salem al Fakir sjung och spelade för oss alla intreserade, helt underbart. Måste säga att detta var bland de bästa live uppträdande jag sett. Killen älskade att stå på scen han gör det för att han själv älskar det och det syntes må jag lova!

It's true life will smile for you

Han har mening i sina låtar, lugna som riktiga pang låtar, slut låten han körde va en riktig slut låt som han gjorde med stor charm.  De va jag och louie som vart där, visst vi har lyssnat på ngn två låtar han har gjort  vi tyckte dem va riktigt bra sen fick vi reda på att han skulle komma till liseberg och vi tänkte varför inte, vi visste egnetligen nästan ingenting om vem han var, om han var själv eller med andra. Detta var mycket spännande. Men nu vet vi båda två,
Salem är en riktig FAVORIT med stort F!

Bilder tog vi självklart men med kameran blev de inte mycket då louie glömmde stänga av den och batterierna tog slut! -.- lite dystert må jag lova, men några fick vi men haken är den att jag hittar inte sladdarna till datan!
Ska leta nu och göra ett försök till att hitta dem men de vill jag säga är svårt! I sånna fall kommer iaf några bilder som jag ska visa upp med varmt hjärta!


 
Kunnde som sagt var inte lägga in nya bilder, detta är en gamal goding!

Detta var igår, nu sitter jag är på morgonkvisten louie ligger och sover fortfarande som vanligt sover hon louie och sova i samma mening är inget man aldrig hört förut. Men vi gillar henne för det, dock blev hon sur på mig igår kväll när jag skulle somna innan henne. fel? ja mycket fel fy lovisa!
vi skulle egentligen åkt och tränat klockan 11 men den tiden är ju förbi så vi får se va som händer nu ska jag nog ner och kolla om hon vaknat än.

Byebye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0