solen skiner himlen är blååååå ...

Sveriges väder har blivit en tia! Vem hade kunnat ana, värmen här är otrolig. Varför åker man iväg ifrån detta fina land just i sommar? Stanna hemma och njut av våran för en gångs skull underbara sommar, uppskatta den!

Idag vart jag inprincip ledig, så när jag hade vaknat så ringde jag Louie och det bar av mot lite shopping i staden i den ytterst härliga värmen. Köpte mig ett par efterlängtade skjorts, Schamp som ska hålla håret brunt och fräscht vet inte riktigt vad de kallas men det är tydligen som silver schampo fast för brunetter sen blev det en jätte söt liten Hello kitty kläninging till lilla kusin Juni som fyller år på fredag, tror den kommer bli mycket uppskattad om jag får säga mitt!



Snart är de sommmmmarlov!!!!! 9/5 då Pang bom äre slut med skolan, skall bli mycket mycket skönt om jag får säga mitt. Detta året har varit något utöver de vanliga vill jag lova!
Så nedräkningen fortsätter - 5 dagar kvar!

Nu ska jag ta mig härifrån!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0