-.-

Alldeles för mycket att tänka på just nu, tex skolan.  Nu på måndag ska jag kunnna typ 64 glosor + vara färdig med ett arbete i företags ekonomi, efter det har jag i psykologin ett arbete om tourettesyndrom uhm och spanska prov detta är lixom ENDAST till/på nästa vecka! och nu har jag ändå inte sagt allt för jag kan inte ens allt!
Fatta paniken.

mysigt i går med wicke picke, vi hade ingenting att göra varken jag eller hon så vi slog våra kloka hjärnor i hop och drog till slottskogen för att spela kubb! Helt okej faktiskt, men lite knep och knop blev de ju allt ändå!
Sen på vägen hem, de va den mest skrämmande busschaffisen jag sett! Jag skulle ta bussen hem själv eftersom hon skulle stanna i stan och sova hos dendäringa Visar! Så när jag går på bussen börjar en massa konstigheter han va knäpp och galen skulle inte förvårna mig om han gick på ngt helt seriöst! FY sjutton går inte ens att beskriva rädd vart jag iaf vill jag lova !

Hmm va händer idag då?
Lördag idag redan halva helgen har gått för att se det på ett stressat vis!
Men idag ska jag till Annis med Therese och förkröka lite sedan bär de som planerat in mot stan i kväll blire party. Och vi får se vart kvällen bär oss!

nu ska jag bädda sängen! Hasta la vista!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0