Jag vann!!

Wictoria påstår att hon e bäst på kubb, men hur kommer det då sej att jag vann över henne?
betyder inte det att jag är bäst på kubb då?  Jo precis jag e bäst på kubb jag har det lixom i mig.
spelat kubb sen jag kunnde kasta, det säger ju allt.
image3

Här är vi iaf och förbereder oss inför den spännande matchen som sedan JAG/ mitt lag vann!
Ett nöjje Wictoria om jag får säga mitt! ett sant nöjje som man säger.

Iaf det blev ju inte riktigt som vi hade tänkt det, egentligen skulle Jennie och hennes kompis trodde vi med men så blev inte fallet vi fixade ett B-gäng kan jag säga! plan B!  Spännande spännande!
I alla fall så vann A La smygen laget!!!!!!! weeeeiii

    
Jag och Wicke, fattar du på ängen!


'


En helt okej kväll mycket, mycket rolig i sina stunder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0