Kalle anka, silket under!

Kom hem häromdan, vill minnas rätt om de var i fredags. Efter en seg dag i skolan kommer jag hem.
Gick in i köket för att koka lite kaffe, det var då. Då ser jag där liggandes på bordet en KALLE ANKA. Adresserad till mig, och det braiga är jag har inte betalat för den jag tror att jag vunnit en premunation. men hur det är en bättre fråga.  Iaf det var i fredags redan då längtade jag till nästa fredag för Kalle är bäst hahaha jag må snart vara 18 men det är skit samma inget går upp emot ett gott skratt i Kalle Anka .. Men idag nu när jag kom hem ifrån skåne där jag suttit och snackat en massa skit med lovisa, seg efter skolan som vanligt. Kommer jag hem och ser Kalle Anka ligga på bordet igen.. och det är bara onsdag men gissa om jag blev glad!

image1
Inte detta nummret dock, Jag fick två vattenpistoler med i min!

Så i alla fall för er som tycker Kalle Anka är för små barn! Har ni läst den på länge? nej jag skulle inte tro de, läs den nu igen och sen säg att den är för småbarn!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0