min alldelesegna!

Har aldrig haft en egen blogg faktiskt, men nu small de! Allavillvasomvi.blogg.se känndes som om jag ville ha en egen! Så här är den!
Svårt med namn dock ville ha något enkelt som "rebecca" men tror ni att något liknande fanns? nepp så mitt så himla "ÄLSKVÄRDA" Smygarn fick komma till användning!

Idag har jag haft en mycket händelserik dag, jag och daniel i klassen hittade lilla Junior ( bild kommer). En liten och rädd hare som satt utanför skolan vår och blev attackerad av dessa nedrans skator! Vi räddade han tog med han in och skulle kolla han lite och så men sedan fick vi släppa tillbaka honom de vart inte kul det vill jag lova!
sen fanns det ju dem som va hyffsat skeptiska till våran hjälte insatts!

nu kom jag precis hem ifrån Allum Jesper kom och hämta mig för ett tag sen och jag skulle kollapå ett par skor jag hade sett i tidningen men nej nej nej dem fanns ju självklart inte i affären blev ganska arg faktiskt, får la bli mina älskvärda kavasaki i repris. Skönaste skorna jag gått i! så lätt värt det, men de måste fixas snabbt!......


Nu ska jag ner till affären och shoppa ngt gottigt!  första inlägget REBECCA hälsar hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0