PANG

Idag smäller det,  Eurovisonsong contest ikväll klockan nio! Stora delar av europa sitter klistrade fram för den stora eller lilla tv:n!  Självklart vill jag ju som alla andra svenskar att charlotte skall vinna, men egentligen hur bra är hon?
enda anledningen till att hon gick vidare med en låt som inte överhuvudtaget stack ut är för att hon är hon!


Självklart skall jag och jag hoppas att alla andra här i sverige håller tummarna på att hon i alla fall kommer så långt upp att vi slipper kvala nästa år, det är inte bra !♣ Håll tummarna och rösta på våra grannländer eftersom vi inte får rösta på sverige. Jag tycker i och för sig att det är väldigt dåligt att göra så. Men med tanke på att alla läder där nere i europa kör den stilen och ar gjort de senaste åren kan väll vi oxå börja lite med det, Jag menar det är därför dom inte kommer sist! FY!

Nu ska jag och gullet mitt göra tacos, sen är det bara vänta på Eurovision då troligtvis även Jimmie och Annis kommer upp, mycket trevligt!!

Tack och hej leverpastejj!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0