SERIÖST?

Eurovisionsongcontest, Det har sjunkt något fruktansvärt i mina ögon.
Jag menar INGENTING handlar om musiken längre, se det som en tävling för vem som har mest grannländer!
Och eftersom alla balkan länderna där nera är inprincip lika dana och alla där nere är grannländer med alla så därför röstar dem ju självklart på varandra! jag fattar bara inte grejjen skall inte denna  sak handla om att bästa bidraget i europa skall vinna! 
Eftersom man inte får rösta på Sverige röstade jag faktiskt på Latvia, jag brukar inte gilla sådanna oseriösa bidrag men den var riktigt sväning på något sätt och efter en stund kunnde man refrängen det är så det ska vara!
Tillskillnad ifrån spanien som gjorde bort sig totalt, seriöst bara för att dem betalar lite mer än vad andra gör tycker inte jag att det skall göra att dem alltid får vara med i "finalen". Helt fel. Som sagt Eurovison skall handla om BIDRAGEN!!!


http://www.youtube.com/watch?v=JG1WZqHTLQU   en bland mina favooriter!


 Bara allmänt hel skööna!!


Kommentarer
Postat av: Wictoria

säääääääämst. asso smygen hahahahahahahahahaha den låten e så typisk dig hahahahahhha ser dig framför mig hoppa på sen med en gura hahahahahha

2008-05-25 @ 23:58:39
URL: http://ihuvudetpawictoria.blogg.se
Postat av: Rebecca

en skönhet klär i alla stilar!!

2008-05-26 @ 11:27:36
Postat av: Wictoria

Jo tack jag vet, föddes sådan :)

2008-05-27 @ 00:12:01
URL: http://ihuvudetpawictoria.blogg.se
Postat av: Rebecca

pffft.....

2008-05-27 @ 22:33:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0