VOFF

Jag vill ha en hund!! Men det finns så många problem,
1. Jag är allergisk
2. Jag och mamma vill ha liten pappa och bror min en stor hemsk.

Just nu är Lovisa på väg att träffa sin lilla Svea, så gudomligt liten och söt. En lite Pappilion!
Snart kommer den hem till henne också och gud så lycklig hon kommer till att bli, jag vill med ha en.
Jag och mamma har snackat mkt om våra små bommulstussar hit och dit.  För även om jag är allergisk så finns det faktiskt en del hundar jag kan ha ändå!!!
men, denna vill jag ha mest av allt!↓


image2
Den e ju så gudomligt fin!


Men jag tror tyvärr inte att jag tål den lilla saken! Men de finns en liten bomullstuss eller ah hunden ser ut som en jätte liten lurvig och go som jag tål! Jag kan tyvärr inte namnet på den bara.. En sån ska jag faktiskt nu gå och prata med familjen om! få med dom på min sida om att skaffa en hund!!!♥

Så ni med hund, var lyckliga för den lilla larven!!


    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0